Vyhledávání podle parametrů



Platba

  • hotovost na provozovně
  • bankovní převod
  • dobírka (obchodní balík České pošty nebo spediční služba Geis)

Doprava

  • Přepravní služba Geis

 Zboží bude doručeno následující pracovní den od expedování zásilky. V okamžiku expedice zásilky jsou vám na email doručeny informace o balíku.

Objednávku zasílanou přepravní službou Geis lze uhradit při převzetí zásilky tzv. na dobírku, případně před odesláním bankovním převodem.

Při nákupu nad 2000 Kč je doprava Geis zdarma, při nákupu do 2000 Kč je dopravné 133 kč s DPH.

Nepřehlédněte - zásilku doručovanou přepravní službou Geis si vždy pozorně prohlédněte a pokud balík vykazuje jakékoli známky mechanického poškození odmítněte jej převzít. V případě, že to bude možné, otevřete zásilku před kurýrem. Pokud bude jevit známky poškození, balík okamžitě reklamujte.Pokud balík s poškozením převezmete a na tuto skutečnost přijdete později, Geis reklamaci neuzná. Za poškození vlivem přepravy neručíme.

Pokud společnost zásilku nedoručila, okamžitě nás kontaktujte, abychom Vám mohli zaslat nový produkt. Reklamaci ztracené zásilky pak řešíme my.

Na Slovensko vozí balíčky také Geis spediční služba.


  • Česká pošta- balík do ruky, balík na poštu

Zboží bude doručeno do 2 pracovních dnů od expedování zásilky. V okamžiku expedice zásilky jsou vám na email doručeny informace. V případě, že vás doručovatel nezastihne na uvedené adrese, bude zásilka uložena na příslušné poště a do schránky vám bude vložena informace o uložení zásilky. Na poště bude balíček uchován k převzetí maximálně 6 dnů .

Objednávku zasílanou Českou poštou lze uhradit při převzetí zásilky tzv. na dobírku, případně před odesláním bankovním převodem.

Při nákupu nad 2000 Kč je doprava Českou poštou zdarma, při nákupu do 2000 Kč dopravné 145 kč s DPH (balík do ruky) a 121 kč s DPH (balík na poštu).

Nepřehlédněte - zásilku doručovanou poštou si vždy pozorně prohlédněte a pokud balík vykazuje jakékoli známky mechanického poškození odmítněte jej převzít.V případě, že to bude možné, otevřete zásilku před poštovním doručovatelem. Pokud bude jevit známky poškození, balík okamžitě reklamujte. Pokud balík s poškozením převezmete a na tuto skutečnost přijdete později, pošta reklamaci neuzná. Za poškození vlivem přepravy neručíme.

Pokud společnost zásilku ztratila, okamžitě nás kontaktujte, abychom Vám mohli zaslat nový produkt a reklamaci ztracené zásilky pak řešíme my.


  • Osobní odběr

Osobní odběr je možný v Přerově na naší provozovně. Platba hotovostní nebo předem bankovním převodem. 

Při výběru osobního odběru samozřejmě neplatíte žádné balné či dopravné.


Technické požadavky

Pro správné zobrazení a chod této prezentace je zapotřebí mít aktivní java script a cookies. Prezentace byla testována v programu Internet Explorer a Firefox.